– Dziękujemy za odwiedzenie naszego serwisu – zachęcamy naszych sympatyków do współpracy.
– Prosimy o kontakt i o komentarze w tematycznych dyskusjach oraz o ocenę publikowanych przez nas materiałów.
– W poszczególnych zakładkach opisujemy wędrówki po górskich szlakach Tatr polskich i słowackich oraz po polskich i czeskich szlakach Karkonoszy.
– Prezentujemy najciekawsze, znakowane szlaki turystyczne i ich warianty, opisy ciekawych miejsc, poradniki i galerie.
– Opublikujemy opisy i zdjęcia z Waszych wędrówek po górskich szlakach.
– Publikujemy reklamy, jeśli są związana z tematyką górską.

Jesteśmy miłośnikami gór i górskich szlaków.

Nasz serwis, nasz blog skierowany jest do wszystkich. Może z niego w sposób aktywny korzystać każdy Użytkownik internetu.
Znajduje się tu sporo bogatej wiedzy, zarówno tej z przewodników – najlepszych autorytetów i tej naszej, zdobytej na górskich szlakach w różnych warunkach i w różnym czasie. Galerie zdjęć odzwierciedlają nasze dokonania.

Naszą ambicją jest prowadzenie serwisu w sposób aktywny.
Dlatego też nasz serwis stworzyliśmy jako panel blogowy, w którym nasi czytelnicy będą mogli brać czynny udział w tematycznych dyskusjach i oceniać opublikowane przez nas materiały.
Pragniemy aby ten serwis – nasz blog „żył” poprzez jego aktualizowanie i wzbogacanie o nowe treści. Liczymy na Waszą przychylność i częste odwiedziny naszego bloga oraz liczne komentarze, co będzie dla nas największą satysfakcją a jednocześnie bodźcem do dalszej wytężonej pracy nad jego kształtem.
Jesteśmy otwarci na wszelką krytykę jak również liczymy na pomoc w udoskonalaniu naszego serwisu.
Prosimy o kontakt za pośrednictwem e-mail:  kontakt@naszeszlaki.com.pl

Publikujemy reklamy firm, których działalność związana jest z tematyką górską.

>>>więcej informacji: Regulamin publikacji reklam – kliknj…

Noclegi, które polecamy:
wille, pensjonaty i kwatery prywatne oferujące noclegi w Zakopanym, Karpaczu itp.:

>>>więcej informacji: miejsca noclegowe przez nas rekomendowane – kliknij…

Partnerzy oraz strony, które polecamy:

>>>więcej informacji: “Nasi partnerzy, reklamy , strony przez nas polecane” – kliknij…

OD AUTORA:

Nasza przygoda i miłość do gór trwa od wielu, wielu lat. Mieszkamy na Pomorzu Zachodnim ale jesteśmy zżyci z górami prawie tak samo jak z naszą niziną i pobliskim morzem. To zżycie z jednej strony wynika z corocznego zdobywania kolejnych szczytów i przemierzania kolejnych górskich szlaków a z drugiej, to zdobywanie teoretycznej wiedzy o górach, zarówno tej encyklopedycznej, jak również tej popularnej: pamiętniki, wspomnienia, literatura faktu.

Nasze ukochane góry to Tatry, zarówno polskie jak i słowackie oraz Karkonosze. Śmiało możemy powiedzieć, że „zdeptaliśmy” wszystkie znakowane szlaki w Tatrach Wysokich oraz większość w Tatrach Zachodnich. Oprócz miłości do Tatr i Karkonoszy bliskie są nam również Pieniny. Nasze myśli kierujemy też w stronę Alp, które poznajemy w takim stopniu na ile pozwala nam kondycja i oczywiście finanse.

Publikowane w serwisie opracowania i zdjęcia zostały wykonana przez nas. To nasze własne opinie, spostrzeżenia, komentarze, subiektywne propozycje najlepszych podejść na szczyty i przejść przez przełęcze, informacje i porady. Na wszystkie te materiały posiadamy prawa autorskie.  Jednak nie wszystko można zrobić samemu. Nie mierzyliśmy wysokości szczytów i przełęczy, nie dokonywaliśmy pomiarów głębokości stawów, nie zmienialiśmy nazw i wytyczonych już szlaków, nie robiliśmy własnych map – choć zdarzało się nam wykonywać różne schematy i szkice.

W tych kwestiach korzystaliśmy i korzystamy najczęściej z doświadczeń Pana Józefa NYKI znanego i bardzo cenionego autora Przewodników o tematyce górskiej. Z pomocą jego przewodników „Tatry Polskie” i „Tatry Słowackie” stawialiśmy pierwsze kroki na górskich szlakach. Przewodniki te zawsze były obowiązkową lekturą przed wyprawą, jak również podczas wypadów w góry. Korzystaliśmy również z różnego rodzaju map i atlasów publikowanych przez wydawnictwa kartograficzne. Każdy opracowany przez nas materiał zawiera spis źródeł, z których korzystaliśmy lub na które się powołujemy.

Zdajemy sobie sprawę, że nasz serwis „naszeszlaki.com.pl” ma ograniczona pojemność, ponadto nie jesteśmy w stanie umieścić wszystkich treści jakie chcielibyśmy, stąd często będziemy odsyłać Was do stron internetowych (linki), które szczegółowo opisują i przedstawiają poruszane przez nas tematy.

Ponad 95% zdjęć zamieszczonych w serwisie wykonaliśmy osobiście podczas naszych wędrówek. Pozostałe zdjęcia wykonały nasze koleżanki i nasi koledzy, z którymi mieliśmy przyjemność przemierzać górskie szlaki.

Tradycją jest, że kończąc wspólne wędrówki wymieniamy się swoimi telefonami, adresami i zdjęciami. Do autorów zdjęć zamieszczonych w naszym serwisie w większości dotarliśmy i prezentacja tych zdjęć odbywa się za ich zgodą. W związku z nieuchronnym upływem czasu, niektóre znajomości „urwały się” a ponowne nawiązanie kontaktów stało się niemożliwe. Dlatego też jeśli ktoś nie życzy sobie aby prezentować jego zdjęcie w naszym serwisie, prosimy o maila lub telefon a my zobowiązujemy się do natychmiastowego usunięcia tych zdjęć z serwisu.

Przypominamy, że opublikowane w serwisie treści (opisy, teksty, zdjęcia) objęte są prawami autorskimi. Zabronione jest ich kopiowanie i wykorzystywanie bez pisemnej zgody autora.

Z GÓRSKIM POZDROWIENIEM “HEJ”